Informacja na temat funkcjonowania Kancelarii od dnia 22-03-2021 r.

Szanowni Państwo,

Mając na uwadze względy bezpieczeństwa, dbałość o zdrowie naszych pracowników, ich rodzin, a także Państwa, pomimo zmiany poziomu ryzyka zakażeniem COVID-19, na który wpływ mają ogólnodostępne szczepienia, podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu działalności na zasadach systemu pracy hybrydowej – tym samym bezpośredni kontakt z działami Kancelarii pozostanie w dalszym ciągu ograniczony do kontaktu telefonicznego i kontaktu e-mail.

Infrastruktura informatyczna Kancelarii jest w pełni przygotowana na taką ewentualność, dlatego możemy zapewnić ciągłość i wysoką jakość świadczonych usług. Jednocześnie, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. W sprawach bieżących prosimy o kontakt telefoniczny (pod numerem telefonu 32/7504900), jak również zwyczajowy kontakt za pomocą poczty e-mail.

Informujemy, że począwszy od dnia 13 maja 2021 r. (w miarę możliwości) - wstęp do budynku Kancelarii będzie ograniczony i możliwy głównie w celu pozostawienia i odbioru dokumentów. Możliwe jest również przesyłanie dokumentacji za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innych firm spedycyjnych. Ograniczone zostanie także funkcjonowanie Biura Obsługi Klienta poprzez zaprzestanie bezpośredniej, ciągłej obsługi na rzecz obsługi hybrydowej.

Uprzejmie prosimy o składanie dokumentów rozliczeniowych w specjalnie przygotowanym i oznaczonym przez nas koszu, który znajdują się na parterze budynku. Bardzo prosimy o umieszczanie dokumentów w segregatorach lub zamkniętych teczkach.

W przypadku chęci spotkania się Klienta ze swoim opiekunem (księgowym lub kadrowym) uprzejmie prosimy o wcześniejsze umawianie się za pośrednictwem naszego sekretariatu.

 

  Biuro Obsługi Klienta -
Praca hybrydowa (kontakt, e-mail, telefoniczny, siedziba)
 Księgowość –
Praca hybrydowa (kontakt, e-mail, telefoniczny)
Kadry i płace –
Praca hybrydowa (kontakt, e-mail, telefoniczny)
Poniedziałek Czynne 09:00 – 15:00
Zdalnie
09:00 – 15:00  09:00 – 15:00 
Wtorek Czynne 09:00 – 15:00
Siedziba kancelarii
09:00 – 15:00  09:00 – 15:00 
Środa Czynne 09:00 – 15:00
Zdalnie
09:00 – 15:00  09:00 – 15:00 
Czwartek Czynne 09:00 – 15:00
Siedziba kancelarii
09:00 – 15:00  09:00 – 15:00 
Piątek Czynne 09:00 – 15:00
Zdalnie
09:00 – 15:00  09:00 – 15:00 

Mamy nadzieje, że wprowadzenie przez nas powyższych środków bezpieczeństwa spotka się z Państwa zrozumieniem.

 

Pozdrawiamy Państwa serdecznie,
Kadra Kancelarii Usług Księgowych

logo


W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.